1:a augusti

Har precis ätit helgens sista måltid med härliga LUF-människor! Nu ska jag och Sanna över till stugan där vi sover för att packa ihop allt. Vi drar om några timmar. Får se när jag är hemma igen :)

Ska bli kul att komma hem och träffa syrran som är hemma från tre veckor i england! Hon har nog sjukt mycket på lager att dela med sig av!

Har starka funderingar på att helt byta blogg, men jag tänker stanna på blogg.se, men jag inser att ett enklare bloggnamn, lättare att minnas, kan ta en längre. Sanna körde en kort kurs i sociala medier idag med inriktning på bloggar och bloggande, tips, knep osv. Ska nischa min blogg lite mer, inrikta mig på färre frågor/saker/intressen, vad man nu ska kalla det. Ska bli spännande detta, och Sanna ska även stå för designen! 200 kr är det helt klart värt! :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin