På tiden att förnya!

Jag har en ny blogg som är under uppbyggnad. Jag kommer fortsätta blogga här, samt på min nya blogg fram till skiftet mellan augusti-september. Då ska jag äveb betala Sanna för en ny bloggdesign som alltså kommer hamna på lovisascorner-bloggen.
Jag kände att det var på tiden att förnya. Efter ha lyssnat på Sanna som föreläste idag, sista dagen på summer camp, om sociala medier med inriktning blogg/bloggande, insåg jag att ett kort och lätt bloggnamn kan ta en mycket längre. Caffeineaddict är något jag verkligen gillar, det stämmer SÅ in på mig, men det är knappt så folk förstår vad jag säger när jag ska berätta vad min blogg heter. Antingen hör de inte alls, eller så hör de, kan uttala det men absolut inte stava till det..

Men som sagt; jag fortsätter på den här bloggen fram till skiftet augusti-september, men bloggen kommer jag inte ta bort. Kan vara kul för framtiden, när jag är 10 år äldre, att gå tillbaka i arkivet och läsa min offentliga dagbok som berättar i alla fall en liten del av mitt liv. De viktiga, hemliga, jobbiga bitarna jag ej delar med mig av bär jag ändå alltid med mig. Men småtjafs som man lätt glömmer bort finns förevigt sparat här!

Sitter annars just nu hos pappa i Göteborg.. Kände att åka hem en söndag kväll, det var inget jag ville.. förbindelserna till mariestad är inte många en helgdag, så jag valde att stanna över natten. Möte imorgon lunch på expen innan jag åker hem till stan. Ska träffa Johanna när jag kommer hem. Har ju blivit van att umgås nästan hela tiden, så nu fyra dagar utan Johanna, det känns måste jag erkänna! Men jag har haft några sjukt bra dagar med LUF!♥

Ikväll ska jag, pappa och Krister mysa i soffan framför en film om Henrik den åttonde i england. Någon serie, sista avsnittet idag. Får se vad jag säger om den. Chaite är ett måste!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin