Gilla Gina

Börjar tycka om Gina Tricot allt mer. Kvalitén är bra med tanke på de låga priserna. Man får mycket för en liten slant! Tur att dom har alla plagg i tusen olika färger, annars skulle alla tjejer här i världen klä sig lika dant :) Men det finns nog inga plagg till budgetpriser som INGEN ANNAN har. Och jag har inga planer på att skräddarsy mina plagg för att få vara helt egen. Jag ser ju att jag inte har dålig smak. Halva skolan handlar i samma butiker som jag gör!


En vårfavorit! Så snyggt med knappar i ryggen!
Love Gina!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin