Innan tabletten verkar..

Börjar bli ganska trött.. Nu har vi sett klart slutet på sjätte Harry Potter-filmen. Det är bara jag som är vaken nu. T'nkte se lite på fjärde säsongen av desperate housewives innan jag ska sova, så alvedonen hinner verka. Är inte riktigt kry än. Hoppas jag är frisk tills skolan börjar igen.. Vill inte missa en massa, speciellt inte nu innan vårt stora grupparbete - FN-rollspelet. Mer om det en annan gång.

Kanske ska passa på att svara på lite kommentarer? Jag är ingen höjdare på det nu för tiden.. Jag ska bättra mig.. Ska börja blogga mer. Känner verkligen för det nu :) Uppdatera lite då och då, även fast inte många läser. Ni är i alla fall några st, och det räcker gott och väl för mig. Stor som Kenza, Blondinbella mfl lär jag aldrig bli. Men jag tror inte jag skulle palla det heller.. Visst, det vore coolt att för en dag få vara känd, men nej. Jag trivs som det är med mitt bloggliv. Men såklart så ser jag upp till dom som tagit sig upp till toppen! Som ni kanske vet så är Kenza den jag tycker bäst om. Hon är känd, hon är modell, hon är snygg, hon har stil, hon inspirerar - och man kan känna igen sig i henne; hon är mänsklig!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin