Internet igen!

Hej!

Förlåt för uppehållet! Vi bestämde oss innan jul för att byta från comhem till Telia, men det vet jag inte om det var så smart.. NU funkar i alla fall internet, telefonen och ja, det är som vanligt igen. Men vi har varit utan telefon i mer än fem veckor och internet dog natten till den 1a januari, så sen dess har vi varken kunnat ringa eller vara ute på internet. DOM DAGARNA HAR SUGIT! Man blir ju beroende av internet! Det är ju så vi lever nu för tiden, i datorburkar!
Äh, nu är det fixat. Jag ska inte klaga för mycket, men jag har inte så stort förtroende för Telia, det ska dom veta..

Har fyllt i två lappar om i-val samt valbara kurser som jag ska lämna in imorgon så jag har det gjort. Och på fredag ska jag klippa mig. Ska bli så skönt! Jag ska även färga håret (mörkbrunt) i veckan. Bara bättra på färgen jag redan har.
Ikväll ska jag träna! Har inte haft lust att träna på flera månader, tre tror jag att det är.. Men nu börjar jag få smak för det igen, så lite spinning blir det :) Ska börja lugnt. Vill inte bli en träningsnarkoman. Det kan man nästan säga att jag var för ett år sen. Då tränade jag minst 8 pass i veckan.. Nja, 1-3 räcker nog.

Något annat intressant i mitt liv som ni har missat? Jag äter GI.. Man kan väl se det som ett nyårslöfte, att äta mat som får mig att må bra. Jag började äta den 1a januari och har inte ätit en enda kolhydrat sen dess. Jag har heller inte varit speciellt hungrig, även fast jag avstår från kolhydraterna, eftersom jag mest har suttit still eller möjligtvis varit ute och gått.

Har på tre dagar fått veta tre MVG i skolan. Det är inte fy skam!

Nu ska jag börja plugga på kemin.. Gjorde aldrig provet innan jul, så ska göra det på fredag. Suck. Kemi är inte min starka sida, men jag ska göra mitt bästa!

Ha det så bra! Ni lär höra mer från mig i fortsättningen, för nu har vi internet igen! :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin