Smak för bloggen

Jag börjar få smak för bloggandet igen :)
Jag har haft en toppenhelg!
Första skoldagen efter den braiga helgen består av FN-rollspelsarbete, ett långt hål då jag passade på att läsa lite natur, och sen idrott då vi fick hålla på med redskap. I love it! Redskap<3 säger jag bara! Fotboll och alla andra bollar, det kan vara kul och man kör med dom som är på min nivå, men i redskap kan alla jobba på sin nivå. Jag har någorlunda bollkontroll, men redskap är en stor favorit!

Kom nyss in. Har varit ute och gått, samt fixat en present :) Mer säger jag inte!

Ska plugga lite mer ikväll, annars ska jag bara ta det lugnt. Dags för kvällsmat om en timme. Ska sätta mig i soffan nu och kolla på de två sista skivorna av tredje DH-boxen. Det är också något jag skriver hjärta efter, för I love it! DH<3

Hoppas ni har en bra dag!
Förlåt för att kommentarerna får lida/vänta/ligga osvarade.. Jag ska, när jag får tid/orkar, ta tag i det.
Vilken tur att jag är herre över min egen blogg :)
Ha det bra!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin