The Children


En riktig skräckis. Sjukt bra! Men man får inte allt förklarat i filmen, som varför det som händer egentligen händer.. Men den var så bra som kritikerna sa, det som stod på filmens fodral. När vi hyrde Drag me to hell häromdagen så stod det, enligt kritikerna, att filmen var riktigt bra. Den var KASS. Men den här gången stämde det som stod. Den var bra för att den hade en handling. Det var inte bara saker som skrämde, hoppade fram, blod osv. Det var en handling som skulle kunna ha hört till vilken ''vanlig'' film som helst. Toppbetyg från mig! Förutom att man inte riktigt fattar varför eller hur.. Men det är det som gör det extra läskigt.. Det kanske kan hända på riktigt?
Nej, det tror jag såklart inte.
Se den! :)
Postat av: Elvira Eriksson

Jag får väl ta och kolla på den!:)

2010-01-06 @ 19:19:23
URL: http://elviraes.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin