Trött torsdag

Är trött och hängig. Känner mig inte alls på topp..
Om en stund kommer Dennis hit. Då ska vi handla med mamma.
På lördag ska jag fika med Lina, sen ska jag spendera resten av helgen hos pappa. Ska bli skönt att komma iväg dit lite :)

Det är SÅ skönt att ha gjort provet idag, i kommunikation. Det gick väldigt bra, bättre än väntat. Pluggade inte så värst mycket, men trodde inte hon skulle göra ett så svårt prov, och jag hade rätt. Är nog inte själv med min åsikt :)

Nu blir det desperate housewives. Är inne på fjärde boxen, tredje skivan, andra avsnitten.

Orkar inte blogga mer idag. Ha en bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin