18:e juli

Idag är vi uppe tidigt, tidigare än vi varit resten av dagarna vi varit här i alla fall. Vi har hunnit ta ett morgondopp och ätit frukost.
Nu ska jag packa i ordning på allt så jag har det gjort, sen ska jag läsa vidare. Började på ''vår lilla hemlighet'' igår kväll. Är början bra brukar hela boken vara bra, vilket den här var! Jag vill bara läsa mer och mer!

Vet inte om jag hinner uppdatera mer innan vi åker.. vi ska ut och springa, jag och pappa, innan lunch och efter lunch åker vi hemåt. Annars uppdaterar jag när jag är hemma, och då ska ni även få en massa bilder från långhelgen!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin