19:e juli - LUFdag i Göteborg

Hemma efter en lång och intensiv, men mycket rolig och givande dag i Göteborg med mitt kära LUF! Blev mycket prat och planering inför valkampanjen. Det ska bli så himla kul att jobba med detta nu precis innan valet! Första gången jag får rösta i ett riksdagsval med! Kul! På torsdag ska jag träffa några igen för att planera ytterligare, och sen vankas det festligheter med trevligt samhällskritikerfolk! ;)

Har två ägg på spisen, dom är väl klara om en 9 minuter.. Superhungrig, men börjar med dom så får vi se vad jag lagar härnäst :)

Uppdaterar senare, och bilder är på g!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin