25:e juli (26:e juli)

Hela dagen har jag spenderat ihop med Johanna. Hon kom hem till mig vid ett en snabbis, sen sågs vi igen lite senare under eftermiddagen och sen dess har vi varit, fram till precis nyss. Vi har kollat satc, ätit mackor, skrattat och även varit två timmar på ekudden och tjötat med Rikard. Härligt med lov och ledighet, då man inte har några tider eller nåt att passa! Lovisa♥lediget!

Nu ska jag kolla lite film, får se hur länge jag orkar hålla mig vaken.

Imorgon blir det väl Johanna igen, eller ja, idag. Får se :)
På tisdag blir det LUF igen och även i helgen, då är det summer camp! Nice! Har en del att se fram emot nu, det gillar jag, när det händer roliga saker på löpande band! Då känns livet lite extra bra!

Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin