9:e juli

Åh vad jag tycker om mina grannar! Inte för att jag känner någon av dom, men alla är trevliga och hälsar.. och idag när jag skulle iväg till ica för att komplettera lite så träffade jag en av tanterna som bor granne med mig, och vi pratade en snabb stund. Dom frågar om jag trivs, om det går bra att bo själv, hur länge jag bott nu osv.. Så mysigt!
Man kan få sån tur med sina grannar, och sån otur.. men jag hade turen på min sida då jag flyttade in! Jag kunde lika gärna fått griniga grannar som inte tål att man har lite förfest, grannar som tittar snett för att man är så pass ung och bor själv och som bara går rakt förbi en utan att heja.. Inte för jag träffat mycket sånt folk i mina dar, dom flesta hälsar då man bor grannar.. och den turen har jag alltså fått här!

Stortrivs i min lägenhet! Älskar att leva livet helt på egen hand, utan föräldrar! Jag är vuxen och står på egna ben!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin