Jag har blivit sämre på att planera märker jag..

Börjar bli riktigt trött..
Ska se klart sista avsnittet av säsong 2 av desperate housewives, sen överväger jag om jag ska sova.. eller börja på säsong 3. Jag har ju redan sett alla säsonger, men jag ser mer än gärna om dom, sjukt bra!

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!
Funderar på en morgonpromenad, sen måste jag för tusende gången komma ihåg att boka tvättid.. ska ju till dalarna med pappa och Krister i veckan och jag har knappt några rena kläder! Aaaaa panik!
Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin