Mysigt läge, även på natten

Kom precis in. Satt ute en stund och bara njöt.. Låter jag för filosofisk om jag säger att jag njöt av lugnet som är på natten? Precis så var det! Hela dagen har det blåst rejält och sjön har inte varit stilla för en sekund, och nu när jag satt ute, precis som igår runt elva, så var sjön alldeles stilla.. varför just på natten? Försvinner vinden samtidigt som solen?

Nu ska jag krypa ner, se om jag hittar nån bra film.. har några på datorn, men sett dom flesta. Jan och Carin har en hög här i stugan, kanske ska kolla igenom den.. såg igår att dom hade ''livet är underbart''. På beskrivingen lät den bra.. förmodligen blir det den! Alla andra filmer kan jag ju se när som.. igen.

Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin