Tillbaka i vardagen

Hej!

Är hemma nu! Kom hem vid halv sju och vid kvart i kom Stefanie till mig. Vi gick till ica, hon köpte lite kvällsmat som hon åt hos mig innan vi drog till hamnen. Blev en glass, vad annars? Senare kom Mathilda. Satt och pratade, måste ju catch up när man varit borta!
Va hemma hos mamma och lämnade lite räkningar innan jag åkte hem..
Nu ska jag städa lite snabbt, packa upp och sen ska jag fortsätta i boken jag började på igår kväll! Sjuuukt bra! Men de vet ni ju redan, för de har jag redan skrivit :) Blir väl några gånger till innan boken är slut!

Imorgon blir de Göteborg med Petter och LUF! Spännande!

Ni ska få några bilder ikväll när jag är klar med städningen osv, men hinner nog inte med alla!
Den som väntar på nåt gott!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin