Vi sprang längre än vi trodde

Kom precis in från en joggingrunda med pappa! Vi som trodde det var 3 km vi sprang igår, men sträckan var 4 km, så igår blev det 4 och idag 4. Imorgon ska vi springa innan vi åker hem runt lunch, så blir väl på morgonen någon gång.. så 12 km allt som allt kommer det bli efter den här långhelgen i dalarna :) Helt ok!
Även idag hoppade vi i efter springrundan med kläderna på.

Jan och Carin är på plats idag igen. Vet inte vad det blir för mat ikväll och om vi blir fyra eller sex som äter?

Vi var ju inne i stan förut.. Ludvika har lika bra öppettider på helger som Mariestad, alltså inga alls! Så det blev coop, för farmor behövde handla.. hittade fyra pocket, varav en gav jag till pappa. Fick även en slant av farmor!

Kul att träffa farfar igen! Minns honom från när jag var liten, då han var pigg och alltid höll på med något; grejade med båten, lekte med oss, blåste upp gummibåtar och badringar. Han är fortfarande lika klar i sinnet, men han är väldigt sliten.. men han var så nöjd när vi kom, sa säkert över tio gånger ''åh vad roligt att ni kom''. Fick fem ljudböcker av honom också; fyra av Dan Brown och en av Anne Holt. Har två hemma som jag fått av mamma också.. kanske ska prova om det är något för mig? Kan ju va skönt att bara ligga och lyssna? när man reser kanske?

Förresten, Livet är underbart, filmen jag såg igår kväll - den var inte alls som jag tänkt mig. Det var för mycket skoj och skämt för att samtidigt innehålla delar från andra världskriget och då speciellt koncentrationslägren, men den var bra! Relationen mellan pappan och sonen samt mannen och hans fru är vackra!

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin