14:e mars - min dag!

Godmorgon på er!

Idag är det MIN dag! Har inte det där pirret i magen man brukade ha som liten + när förra året när jag fyllde 18 ;), men jag fyller år och det ska bli kul med paket och uppvaktning osv. Men det är inte samma pirr i magen som det ''brukar'' vara.. Men det försvinner väl med onödiga åldrar. Antar att pirret kommer tillbaka nästa år då jag blir 20 och får gå på systemet!

Sitter och äter lite kladdkaka från igår. Har ätit frukost också.
Olivia sov här i natt efter vår utekväll. Den blev superlyckad! Träffade på flera killar från klassen, dansade (så jag har träningsvärk överallt idag!), drack drinkar.. :) Ja det var en toppenkväll!

Nu ska jag snart göra mig i ordning. Om lite mer än en timma kommer mormor och morfar och ska uppvakta mig. Då ska jag även öppna mammas och Jorunns paket.

Uppdaterar senare!
Postat av: Tobias

Jag slutade jobbet vid 16 i fredags :)

2010-03-14 @ 10:38:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin