1:a mars

Kom nyss innanför dörren. Har varit och tränat i två timmar, så jag är helt slut! Hade först tänkt att bara ta ett pass, sen tänkte jag bojkotta hela träningen idag, och så blev det både core och spinning! Heja mig!
Har ätit ett ägg, yoghurt och en apelsin. Nu när jag har fyllt på kroppen så ska jag ta mina sista krafter och ge syrran en helkroppsmassage - rygg, armar, fram- och baksida ben. Jag har ju prov på onsdag, då syrran nr 2 ska få vara min kund på mitt prov, så jag måste öva lite nu innan :)

Skriver när jag är klar med massagen!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin