20:e mars

Har inte varit på topp idag. Hade en jättekul kväll igår med trevligt folk och utgång! Gratis inträde tackar man inte nej till! :)

Idag mår jag som jag förtjänar, men jag orkade mig upp vid halv tio och åkte till Skövde. Hittade mina fake-converse, som ska bli nya festskorna. Vill ha några bekväma skor när jag är ute, och kängorna börjar bli för varma.. Och mina vita converse kommer bli förstörda direkt, känns så i alla fall och det vill jag inte riskera. Så har köpt mig ett par röda fake :) Men dom är lika snygga, förutom märket som saknas då. Blev även ett par solbrillor innan jag åkte hem. Sov så gott hela bussresan hem, och tre timmar till då jag var hemma.. Vid fyra gick jag upp för att plugga, och nu är det gjort.
Vet inte hur kvällen blir.. Ingen utgång i alla fall. Ska ta det lugnt. Känner inte för alkohol just nu.. Men det är förståeligt.
Blir säkert någon film ikväll :)

Hoppas ni har haft en bra lördag!
Puss på er!
Postat av: matilda

alltså converse är de bästa skorna oavsett om de är fake eller inte ;)

2010-03-20 @ 21:47:59
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin