23:e mars

Sovmorgon. Så skönt!
Idag är jag avis på Kenza som åker utomlands! Hon är ute, flyger och far mest hela tiden! Ibland önskar jag att jag kunde tjäna kosing på min blogg.. Fast jag trivs med att vara okänd och en i mängden :)

Idag är det psykologiprov och geografi-inlämning.. Geografin är klar, så där behöver jag ej oroa mig. Psykologin, jag tror och hoppas det provet går vägen! :) Håll gärna tummarna!

Nu ska jag göra mig i ordning det sista innan jag pallrar mig iväg till skolan. Funderar på att cykla.. Har så sjukt ont i foten! Fick en stor fet blåsa under foten igår efter 45 min på crosstrainern utan skor. Men med skor får jag kramp, så nu är det bara att välja mellan pest eller kolera (blåsor eller kramp)? Vill inte ha något utav det!

Ha en bra dag :) Puss!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin