6:e mars

Jag har väl inte fått så himla mycket sömn, men jag är ganska så pigg ändå. Har precis gjort mig i ordning, så nu ska jag äta en stor frukost innan jag ska iväg och träffa Bella! :) Ska bli så himla mysigt! Det har inte gått så många veckor sen vi sågs, men det har ändå hunnit hända en massa, så vi ska uppdatera varandra lite :) Ses snart!

Det är ju -15 ute idag, så kör på tjock halsduk både ute och inne. Är kär i en ihopsydd halsduk från H&M, en svart med några glittertrådar i, så den har jag nästan dagligen. Vintermodet är mysigt, men jag längtar efter skinnjackan, jeansjackan, converse, solglasögon, shorts och gladiatorsandaler!

Hörs senare! :)
Postat av: Tobias

jag trivs så bra så på jobbet :D

2010-03-06 @ 15:21:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin