Fika med Petra

Kom nyss innanför dörren! Blev en lång fika med Petra efter skolan, riktigt trevligt! :)
Nu ska jag sätta mig med en massa läxor osv.. Tänkte, det är lika bra att smida medan järnet är varmt; när jag ändå har tid över och faktiskt har ork till alla böcker som ligger och ropar på mig ''läs mig, läs mig!'' Det känns i alla fall så.. Varje gång jag tittar mot dom, och sen vänder bort blicken och tänker ''jag gör det imorgon'' så hånskrattar böckerna åt mig. Men idag ska jag allt säga ''skrattar bäst som skrattar sist'', för idag ska jag banne mig plugga stenhårt! Kanske tom. börjar med geografi-inlämningen som ska in v12? Har ingen aning just nu. Den som lever får se.

Hoppas ni har haft en bra dag!
Uppdaterar senare, när Petra har kommit hem och lägger upp en bild i sin blogg som hon tog på mig då vi fikade :) Den ska såklart upp i min blogg också!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin