Från städfia till stökfia

Jag vet inte hur jag lyckas? Ni ska snart få se bilder på mitt rum.. Jag städade för mindre än en vecka sen, och det ser redan hemskt ut! Jag har ALLTID, sen jag var liten, varit väldigt ordningssam, haft koll på varenda liten pryl och städat på mitt rum. Trots att jag hade en period på två-tre år då jag samlade på precis ALLT, men jag höll fortfarande ordning på alla mina skatter!
Jag önskade för kanske ett-två år sen att jag skulle bli lite mer som mellansyrran med städningen.. Hon körde med ''allting överst'', eller något i den stilen. Hon hade alltid något på golvet, men det är ju så ett tonårsrum ska se ut?!
Nu däremot, då hon bor själv, så har hon superkoll hon med, städat osv. Det kanske har blivit ombytta roller? För jag har aldrig varit så stökig av mig.. Det är väl ingenting negativt, men jag börjar störa mig på mig själv nu..

Som liten körde jag med ''det man plockar fram, plockar man tillbaka innan man börjar med något nytt''. Tänk om jag kunde hålla mig till det nu med?
Hela bordet är fullt av (förutom dator och skolböcker) blomkrukor, parfym, hudlotion, armband, smink, pennor.. Golvet består av en vit matta täckt av en stor klädhög, pilatesboll, hantlar, plattång och diverse sladdar.. I sängen ligger lite kläder där med. Tom. stolen jag sitter på har jag en klädhög på; jag sitter alltså på en klädhög!!!!! Detta är katastrof! Måste - städa - nu!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin