Godnatt

Hann inte uppdatera mellan fikan och filmkvällen med H och två till, men det är aldrig för sent för att blogga :)
Kom precis hem. Har borstat tänderna och har precis satt på värmemadrassen, så snart är det dags för sömn.
Hade en jättetrevlig kväll. Vi pratade, såg på två filmer (law abiding citizen och american pie the book of love) varav den första var riktigt bra, men hemsk(!), medan den andra var så B som en film bara kan bli!

Nu ska jag sova. Ladda batterierna inför morgondagen. Då ska jag fika med Bella!
Godnatt!
Postat av: Anonym

Sent svar; Vad är fy vad hemskt och äckligt? ”Vad gjorde skolan då?” vad menar du? Sorry, men jag läser alla kommentarer nu. Fick din 3:e mars, så jag minns inte vad vi pratar om här haha XD Puss!

2010-03-06 @ 04:51:57
Postat av: jm

Sent svar; Vad är fy vad hemskt och äckligt? ”Vad gjorde skolan då?” vad menar du? Sorry, men jag läser alla kommentarer nu. Fick din 3:e mars, så jag minns inte vad vi pratar om här haha XD Puss!

2010-03-06 @ 04:52:11
URL: http://maluwie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin