Helgsplaner

Sitter och tipsar Liza om filmer via Facebook. Ska väl snart koka lite mer te och välja kvällens film.
Helgen ser ut att bli bra.. :) Tacokväll är i alla fall inbokat - jag är värd, eftersom jag fyller år på söndag! 19 blir jag den här gången :) Någon dag lär det nog bli utgång, men frågan är om det redan är imorgon, eller om det blir på lördag, efter tacokvällen.. Vi får se :) Uppdaterar er när jag vet!
Och på min födelsedag ska jag vara bakis(?) och bara ta det lugnt. Låta andra pyssla om mig, uppvakta mig, riva paket och säga tack tusen gånger :) Hoppas på något smaskigt som tårta eller liknande! Glass går lika bra det!

Det kommer bli en riktigt bra helg! Bara ett matteprov i vägen för min toppenhelg. Håll tummarna för mig imorgon bitti mellan 8-10! Min framtid står på spel! Nej, skämt å sido, men ett VG till skulle vara skönt. Då gäller det bara att sätta nationella proven sen, så har jag nog mitt VG i matte B. Vore riktigt skönt!

Ha en bra kväll sötnosar!
Postat av: AB PW

kan man verkligen säga >.< skit irriterande ½!

2010-03-11 @ 20:35:01
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-03-11 @ 20:39:40
Postat av: AB PW

hahha ska jag inte göra ;D

2010-03-11 @ 20:40:01
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin