Irriterad på vädergudarna

Vädergudarna är inte på min sida! Elaka är vad dom är! Först vräker dom ner en halvmeter snö över oss, sen låter dom hälften smälta bort.. Och nu kommer dom med minusgrader och gör isgata av den snö som smält, och som om inte det vore nog så kommer dom med 2 dm snö till?!
Jag hatar vinter, jag hatar snö! Ge mig vår!
Tillägger att jag vägrar vakna upp på min födelsedag om två veckor och ha snöoväder utanför fönstret! Bort med skiten!
Postat av: Marcus Å

Snön är väl ganska bra ändå? hehe

2010-03-01 @ 11:44:01
URL: http://slipsens.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin