Jag är en vanlig tonåring

Jag är helt mör! Större delen av skoldagen gick fort, men 65 mins-hålet var ingen hit.. Satt med Veronica i caféterian och spelade kort. Petra och Emmy var med lite innan deras lektion började.
På samhällen spelade vi/lekte vi Utopia. Riktigt intressant, men blev lite upprörd över hur en del gick till.. Men land Röd, Grön och Gul kom överrens precis när lektionen var slut, utanför klassrummet, så akta er nästa lektion, land Blå, för ni lär svälta ihjäl! ;)

Vaknade precis. Mamma ska ha lite folk på middag, så har hoppat ur sängen och piggnar till. Orkar tyvärr inte städa mitt rum, men jag är ju en tonåring.. Dom vet säkert hur vanliga tonåringars rum brukar se ut, och jag är inget undantag :)

Börjar bli hungrig. Får vänta tills mamma och comp. ska äta.
På tal om mat, skolmaten var faktiskt riktigt god idag! Tzatsiki har jag aldrig smakat förut, eller har jag det? I alla fall ingen som smakade så här. Det var GOTT! Så Tzatsiki, farmarbiff och kål blev det till lunch :)
Nog småpratat. Nu ska jag hitta något sätt att fördriva tiden tills det blir mat.
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin