Massagen gick galant

Hemma från en runda på stan!
Massageprovet gick jättebra!
Man kunde bli bedömd på tre punkter; kundbemötande, integritet och utförande. Man kunde få mellan 1-5 poäng, där 5 är bäst. Jag fick två femmor och en fyra. Kändes jättebra! Det jag ska öva på tills nästa gång är ergonomin; hur jag står när jag utför massagen. Vid friktion skulle jag stå lite längre från bänken, så jag får mer kraft, men annars var det jättebra! Känns så himla skönt! Och kul, när det går bra!

Efter massagen gick jag och syster yster till stan. Kollade lite. Hittade en jättesnygg jeanskjol för kommande fester och sommaren såklart! La undan den så länge. Jag ska hämta ut den senare, innan jag ska ut och äta. Men jag fick med mig ett par örhängen hem i alla fall :) Nedsatt pris var det på dom; ett plus!



Nu ska jag äta mellanmål och göra mig i ordning. Måste komma på vad jag ska ha på mig ikväll med! Har ingen aning.. Panik!!!!
Postat av: Sandra

Fina örhängen.

2010-03-03 @ 16:24:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Frida

Fina örhängen!

2010-03-03 @ 20:18:15
URL: http://frida.derived.se
Postat av: Johanna

snyggt!

2010-03-03 @ 21:44:30
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin