Skräckis eller inte, det är frågan

Har precis gjort mig i ordning och lagt mig i min uppvärmda säng. Det är himmelskt! Nu ska jag bara välja vad jag ska se för film innan jag somnar.. Funderar på en Wallander.. Är egentligen sugen på en skräckis, men ser dom helst med sällskap, och eftersom jag är ensam nu så får skräckisarna vänta. Känns mycket tryggare då man är två som kollar, och när man slipper sova ensam efteråt. Tur att syrran har två sängar ihopställda som en dubbelsäng. Dit kan jag alltid gå om jag inte vågar/kan sova själv :) Men jag sover allra helst i min säng, där jag har värmemadrassen. Alltså blir det en Wallander ikväll.

Nog bloggat. Nu blir det film!
Sov gott allihopa!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin