11:e maj

Hej allihopa!

Förlåt för dålig uppdatering. Igår efter skolan sov jag nog i tre timmar, tills mamma kom hem och tyckte jag sovit för länge.. Blev kvällsmat, sen gick jag ut och gick med Mattias. Blev en fotorunda vid sjön innan jag gick hem till Anton för att umgås och se film. Vi såg bangkok dangerous. Han hade inte sett den, men jag har sett den x antal gånger. Riktigt bra film! Klockan sprang iväg, så när det blev alldeles för sent fick jag sova på soffan. Orkade inte gå hem mitt i natten. Halv två somnade jag.. Lagom seg i morses, men det gick. Sovmorgon till 10 så :) Skön skoldag! Vi fick ett långt hål mellan 12.00-13.55 då samhällen va inställd. Inget vi visste något om, men så var det visst.. Janne kom aldrig till lektionen så. Såg en film om vulkaner på geografin, och någon i klassen snodde mina nycklar precis innan lektionen och hängde upp dom i taket i geografisalen! Grr! Jag som sprang runt i skolan och letade efter mina nycklar..
Efter skolan blev det en fika med Jennifer och Olivia, sen gick jag och Olivia en snabb sväng på stan. Hon behövde nya nylonstrumpor till morgondagen då det blir fest! Hennes förra par gick sönder i helgen då vi festade!
Det är så underbart, den här veckan har vi bara haft två skoldagar och nu har vi helg fram till måndag nästa vecka! Åh detta är underbart!
Imorgon blir det lite klassfest mm. På torsdag blir det en chilldag. Ska med Petra till teatern och kolla på genrepet tror jag, sen fredag-söndag åker jag till Bella! Vi ska ha en skön helg. Tror det blir lite fest hos henne med :) Vi får se!
Ser fram emot en kanon-långhelg!
Postat av: angelica - makeupartist

japp jag vet de är därför jag alltid har hög solskyddsfaktor men solar ju aldrig utan smörjer mig ist

2010-05-11 @ 20:08:21
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

2010-05-12 @ 15:27:23
URL: http://fleuree.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin