14:e maj

Gårdagen blev superbra! Underbart trevligt folk, bra förfest, kul som bara den ute och en kort efterfest innan jag slumrade till! :) Tack alla som gjorde kvällen så lyckad!

Idag har jag mått som jag förtjänat, men det var det värt så jag klagar inte. Har legat i sängen hela dagen och kollat på desperate housewives, säsong fem är jag inne på nu! :) SÅ bra!
Har lyckats vända på dygnet, därför jag är vaken nu.. Somnade någon gång innan sju och vaknade vid ett.. Ska se ett avsnitt till innan jag försöker somna om igen :) Imorgon ska jag till Bella! Ska bli grymt det också, en skön helg ihop! Saknar dig gumman!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin