15e maj

Hej pa er!

Sitter hemma hos min underbara Bella. Just nu ar hon inte hemma, hon ar ivag pa en barngrupp hon har.. Sa jag sitter har i hennes rum och vantar pa att hon ska komma hem. Och som ni kanske ser sa har jag kommit at nagon knapp pa hennes dator sa jag kan inte skriva det svenska alfabetet.. Hoppas ni ser vad jag forsoker formedla i alla fall!

Nu ska jag kolla lite desperate housewives och mysa ner mig i hennes skona soffa som jag sover i under helgen! Lovely! You gotta love weekends!
Ha det bra!♥

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin