16:e maj

Hemma! Åkte från Bella 11.45 och kom nyss innanför dörren. Skönt att vara hemma, men hade jag kunnat hade jag stannat några dagar till! :) Vi har haft en lugn, skön helg! Behövdes!

Ska snart ut med mamma. Vi ska på syrrans dansuppvisning, sista föreställningen för det här året. Ska bli spännnade! Även Petra från klassen är med, så ska bli kul att se henne shaka med! ;)

Uppdaterar senare (läs: om jag hinner!)
Vi har sjukt mycket att göra den kommande veckan.. Matte nationellt, samhällsprov, stor historialäxa, psykologiinlämning, idrottsinlämning, eng. nationellt speaking mm! SKJUT MIG!
Tur är i alla fall att det historiaprov jag skulle haft på tisdag slipper jag och får skjuta på en vecka till, för det krockar med vårt nationella i matte! Ett plus!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin