19:e maj

Herregud, jag är en mästare på att göra mig i ordning på rekordkorta tider! I morses ställde jag klockan på 8.00, men somnade såklart om och vaknade kvart i nio.. Nio skulle Jan och bilen åka från skolan mot Karlstad, så ni fattar ju vad brått jag fick! men jag hann med två minuters marginal ;) Jag börjar få kläm på detta med att göra sig i ordning snabbt!

Dagen i Karlstad var trevligt, även bilresan upp samt ner igen :) Vi var där i tid, så hann gå en sväng på stan, hittade en jättesöt klänning! Sen blev det Burger King (tog en kycklingsallad) som skolan bjöd på ;)
Vid ett infann vi oss vid Karlstads Hammarö-gymnasieskola. Vi var där på utbildning inför skolval 2010, som jag är arrangör för på vår skola, men jag ska göra långt ifrån allt själv. Hela klassen ska jobba ihop! Ska bli intressant detta! Var i alla fall på föreläsningen, fick lite material, antecknade en del mm.
Vid kvart över tre åkte vi hemåt. Allsång till Nationalteatern och Cornelis Vreesvik på vägen hem! Haha!

Nu ska jag slappna av en snabbis, ta en kopp kaffe, sen ska jag iväg och.. ja, vad säger jag senare!
Resten av kvällen, när jag är tillbaka igen, kommer bestå av plugg :( Usch! Men snart sommarlov, får försöka se alla lediga dagar framför mig, MEN DET ÄR LITE SVÅRT MED ALLA BÖCKER SOM LIGGER IVÄGEN!

Ha en bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin