20:e maj

Hej bloggen!

Började dagen med nationellt prov i engelska - speaking. Hade tillsammans med Veronica och det gick bättre än förväntat! Jag är nöjd med hur provet gick i alla fall :) Efter provet gick vi och åt, sen var det samhäll (bara redovisningar att lyssna på) och sen geografi (betygssamtal). Haha, så ovärd dag!
Gick och fikade med Sofie, Petra, Veronica och Emmy efter skolan. Blev en kaffe i solen, sen gick vi runt på stan lite.. Köpte en visselpipa till utkastningen. Sen gick jag och Veronica hem till mig och senare kom Sofie, och så blev vi intervjuade och fotograferade för tidningens ungdomssida som publiceras varje fredag. Får se när vi dyker upp! :)

Efter intervjuen osv gick jag och Mathilda och satte oss i hamnen och njöt i solen. En stund senare kom Olivia, vi gick hem till mig så Mathilda fick sin väska mm, sen gick jag och Olivia en timmas lång promenad.
Kvällen har jag avslutat med en promenad med Stefanie till Ekudden där vi tog årets första dopp! Det var förvånansvärt skönt i vattnet! Var beredd på en köldchock då isen gick upp för två månader sen? max!!! Frös inte när vi klev upp på bryggan, så satt där i bikini och bara chillade, pratade.

Nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen. Det behövs! Nu när det är sommarväder och dags för shortsen måste jag raka bort pälsen! Haha!

Ha en bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin