27:e maj - GRATTIS PETRA OCH PENNY!♥

Bara en skoldag kvar den här veckan, sen ska det bli sååå skönt med helg! Och i helgen vankas det fest, konstigt va?! :) Men idag har ju Petra och Penny blivit stora myndiga töser, så dom ska firas, och även Sebbe! :)

Har precis pratat med Comhem. Har beställt bredband, och idag har jag även hämtat ut mina nycklar, så nu har jag ett eget place! :D Fy så skönt det är!

Ska snart iväg till Penny för lite mys med tjejerna, eurovision-semifinalen och födelsedagstårta!

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin