29:e maj

Igårkväll var en toppenkväll! Alla var på sitt bästa partyhumör, alla var kanon och taggade för fest! :) Vill tacka alla som gjorde kvällen och natten så bra!

Idag har jag och Anton segat med film, pizza osv. Allt som hör en bakisdag till. Inte för Anton var ute igår, men han fick dela min baksmälla med mig. Den var inte rolig vill jag lova!
Dock är jag på idag igen! Kom nyss hem från Anton, kom PRECIS ur duschen. Ska göra mig i ordning lite snabbt, sen bär det av på förfest med tjejerna som precis fyllt 18! Vi får se var den här kvällen slutar, men den blir säkerligen kanon precis som gårdagen!

Ha en bra kväll allihopa!♥
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin