Blah blah blah - Kesha

Älskar Keshas låtar! Mm, love! Ska önska den på dansgolvet i helgen! Jag ska festa, jag ska dansa, girls gone wild ska vi vara minst sagt!

Esteterna var än bättre idag! Åh, det var riktigt kul att se dom en andra gång, även sorgligt då det var deras sista föreställning! Häftig känsla att se dom där på scenen, då jag minns första dagen på estet. Det har gått tre år och snart tar dom studenten. Känns så overkligt. Kunde varit jag på den scenen, lite trist om man ser det så, men jag är nöjd med mitt avhopp och inhopp på gymnasiet. Jag trivs bra på samhäll!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket. Har packat ihop halva rummet redan. Känns så härligt att det snart blir av, snart flyttar jag! :)
Angående bilderna jag lovade er på mina fynd till nya placet - ni får se allt när det är uppe på väggarna/på sin plats och min lya är i ordning istället! Blir roligare så! :)
Puss och godnatt!♥

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin