Jag har fått en stavmixer!

Åh, det måste jag bara berätta! Idag, när jag kom hem från en helg hos Bella, så hängde det en påse på dörren till mitt rum från pappa. Tada, nu har jag en stavmixer till min egna lya! Jag kommer kunna göra smoothies! Det (den) behövde jag! Tack pappa!

Nu ska jag pluggare vidare.. Suck. Är i alla fall klar med geografifrågorna, vet inte ens om dom skulle göras hemma/lektionen? Skit samma, är klar med dom i alla fall, och psykologin, och eng.boken är klar. Nu ska jag ta en välförtjänt paus, sen blir det lite matte, historia.. Ja, vad har jag mer?
Idrotten har jag börjat på, men har ingen motivation till den uppgiften, så gör den i veckan.. Den ska va inne den 21:a, på fredag, så där har jag gott om tid :)

Godnatt!♥

Postat av: Vårat skafferi

Kul att du tycker det :)



Åh, bäst med stavmixer ju. Smoothies är det godaste som finns ungefär^^

2010-05-16 @ 23:51:13
URL: http://varatskafferi.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin