Långpromenad med Mathilda

Hej bloggen!

Tog en powernap förut efter att ha sett filmen Mean Girls. Har sett den flera gånger innan, men det är något med amerikanska tjejfilmer alltså! ;)

Var ute och gick med Mathilda i nästan två timmar förut. Bra jobbat! :D Vi gick och gick, pratade och pratade.. Tog förresten lite kort med våra cellphones, så dom bilderna kommer upp här imorgon :) Ska se om jag hinner lägga in dom innan skolan! Har sovmorgon imorgon, så jag borde ha tid tycker jag!

Nu ska jag kolla facebook, se om Kenza har skrivit något intressant sen jag senast läste hennes blogg (är inne flera gånger per dag!) och sen ska jag sova. Sov så gott!♥
Postat av: Marcus Å

I fredags var jag hemma hela dagen och tog det lugnt. Eller pluggade lite hemifrån.



På kvällen var jag med mina släktingar hos mina kusiner och bara myste med familjen. Det var väldigt skönt faktiskt. Hade ni det bra då? :)

2010-05-04 @ 07:11:53
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Angelina

tack :D han är en riktig sötnos ;) kommer komma massa bilder under dagen idag :D

2010-05-04 @ 07:51:32
URL: http://angelinav.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin