Love gratisbio

Kom nyss hem från Skövde. Hittade en kjol på Gina för mitt presentkort jag fick i veckan från Gratisbio! Underbara sida, man tjänar på det, och jag gör endast det som är gratis - dvs skriva till folk, skaffa nya vänner, besöka hemsidor och så får man ju 0,5 poäng/dag och inloggning. Är ni inte medlemar? BLI DET!
Klicka här och får 50 poäng att börja med eller klicka här och få hela 75 poäng att börja med!

Nu ska jag ta mig en powernap innan det är dags för fest ikväll igen!
Underbara sommarväder! Hoppas vi slipper regn ikväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin