Uppdatering

Hej på er!

Efter en lång promenad i lagom tempo med Sofie gick vi hem till henne, hon bytte om till shorts och sen gick vi hem till mig där jag också bytte om. Vi spelade lite kort, drack fun light och väntade på att klockan skulle gå.. Vi 17.40 gick vi ner till hamnen och väntade i en timma på att alla skulle pallra sig dit, sen blev det volleyboll en stund innan regnet kom och dom flesta drog hem. Men vi var några tappra själar kvar som spelade tills det regnade mer, då gick jag hem genom gamla stan barfota.. Sommarkänslor när man kan gå barfota utan att frysa och när det luktar sommarregn, för det är en speciell doft!

Har precis ätit årets första jordgubbar! Tog det som förrätt, nu äter jag en sallad till kvällsmat. Ska lägga mig i sängen och kolla DH resten av kvällen. Har haft en sjukt underbar helg! Tack till alla som bidragit!♥
Postat av: angelina

tack! :D



hoppas allt e brazQ

2010-05-23 @ 20:34:47
URL: http://angelinav.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin